Digitální knihovnaUPCE
 

Zavádění nových výrobků na trh společností eBRÁNA, s. r. o.

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce podrobně popisuje proces výzkumu, vývoje a vytváření produktu. První část se zabývá vysvětlením pojmů inovace, marketingový výzkum, jeho fázemi a základními metodami. Druhá část se soustřeďuje na společnost eBRÁNA, s. r. o., na internetových obchod obecně a na jeho vývojové fáze. V závěru je hodnoceno zavedení internetového obchodu a přínos pro společnost eBRÁNA.

Rozsah stran

49 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

veřejná ekonomika a správa

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14039

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

nový výrobek, Marketingový výzkum, Inovace, životní cyklus výrobku, výrobkové inovace, výrobky, Marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced