Specifika mezinárodního marketingu
Bakalářská práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
1998
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se skládá ze dvou částí. První část se zabývá specifickými rozdíly marketingu mezinárodního od tuzemského vyplývající z mezinárodního prostředí. Druhá část charakterizuje firmu Synthesii a.s., Pardubice a její marketing aplikovaný v mezinárodním obchodním systému.
Rozsah stran
41 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomicko-správní
Studijní program
Signatura tištěné verze
D8786
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, mezinárodní marketing, Synthesia Pardubice, internacionalizace ekonomiky, Marketingový mix