Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza hodnoty a ziskovosti zákazníků pro vybraný podnik

Bakalářská práceStatus neznámý
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2006

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem práce je definovat hodnotu a ziskovost zákazníků pro podnik. Teoretická část, která je zpracována na základě rešerše odborné literatury, se zabývá nejprve základní filozofií CRM a poté definuje a vyzdvihuje význam hodnoty a ziskovosti zákazníků pro podnik, je doplněna poznatky z praktického výzkumu probíhajícího v podniku Synthesia, a.s., OP Prodej pigmenty. Výzkum proběhl formou dotazování a byl prioritně zaměřen na zjišťování hodnoty a ziskovosti zákazníků v daném OP.

Rozsah stran

47 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

řízení chemických procesů

Studijní program

Signatura tištěné verze

D16096

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, řízení, vztahy se zákazníky, ziskovost

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced