Analýza hodnoty a ziskovosti zákazníků pro vybraný podnik
Bakalářská práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
2006
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je definovat hodnotu a ziskovost zákazníků pro podnik. Teoretická část, která je zpracována na základě rešerše odborné literatury, se zabývá nejprve základní filozofií CRM a poté definuje a vyzdvihuje význam hodnoty a ziskovosti zákazníků pro podnik, je doplněna poznatky z praktického výzkumu probíhajícího v podniku Synthesia, a.s., OP Prodej pigmenty. Výzkum proběhl formou dotazování a byl prioritně zaměřen na zjišťování hodnoty a ziskovosti zákazníků v daném OP.
Rozsah stran
47 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
řízení chemických procesů
Studijní program
Signatura tištěné verze
D16096
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, řízení, vztahy se zákazníky, ziskovost