Význam a využití marketingového průzkumu v oblasti cestovního ruchu pro podnikání cestovní kanceláře
Přihlásit se
Digitální knihovna UPCE
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Význam a využití marketingového průzkumu v oblasti cestovního ruchu pro podnikání cestovní kanceláře
Jošt, Martin
Soubory tohoto záznamu
URI:
http://hdl.handle.net/10195/18104
Datum publikování:
1998
Typ dokumentu:
diplomová práce
Vedoucí práce:
Becková, Helena
Signatura:
D8872
Stav práce:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
Studijní obor:
dopravní management, marketing a logistika
Abstrakt:
Práce se zabývá cestovním ruchem z pohledu cestovní kanceláře. Popisuje možnosti působení, marketingový průzkum a jeho využití v praxi.
Zobrazit celý záznam
Soubory
Velikost
Formát
Zobrazit
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39571]
Vyhledávání
V Digitální knihovně
V této kolekci
Rozšířené hledání
Procházet
Vše v Digitální knihovně
Komunity a kolekce
Datum vydání
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Tato kolekce
Datum vydání
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Můj účet
Přihlásit se