Postavení letiště Brno Tuřany na mediálním trhu ČR a v zahraničí

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Večeřa, Karel cze
dc.contributor.author Přibyl, Tomáš
dc.date.accessioned 2007-09-30T12:09:01Z
dc.date.available 2007-09-30T12:09:01Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/18019
dc.description.abstract Autor se v práci zaměřuje na marketing a propagaci letiště Tuřany. Věnuje se výběru propagačních médií, zvažuje možnost kooperace s renomovanými reklamními aganturami a také pečlivě zvažuje metodu stanovení výše mediálního rozpočtu. Zaměřuje se též na aplikaci nejrychleji se vyvíjejícího komunikačního média - Internetu. V závěru práce předkládá koncepci vytvoření relačního marketingu a marketingového informačního systému pro letiště Brno Tuřany. cze
dc.format 80 s. cze
dc.format.extent cze
dc.format.mimetype cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject letiště cze
dc.subject Letecká doprava cze
dc.subject propagace cze
dc.subject Reklama cze
dc.subject Media cze
dc.subject Komunikace cze
dc.title Postavení letiště Brno Tuřany na mediálním trhu ČR a v zahraničí cze
dc.title.alternative The Position of airport Brno Turany on the Czech and worldwide medial market cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee cze
dc.date.accepted 1999 cze
dc.description.abstract-translated cze
dc.description.department cze
dc.thesis.degree-discipline dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name cze
dc.thesis.degree-grantor cze
dc.identifier.signature D9711 cze
dc.thesis.degree-program cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet