Marketingový mix a jeho praktické uplatnění na Českých drahách
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
1999
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je zaměřena n amarketing a na marketingový mix, který tvoří produkt, cena, distribuce, propagace a u služeb i lidé. Tento mix je v práci aplikován na dopravu, zvláště na osobní železniční dopravu a České dráhy, s.r.o.
Rozsah stran
88 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Signatura tištěné verze
D9700
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
železniční doprava, České dráhy, Marketing, Marketingový mix