Image a percepce města občany
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem vnímají občané města Skuteč jeho image. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První se zaměřuje na teoretické vysvětlení pojmů image a public relations, a to na základě relevantní literatury. Druhá část se zabývá samotnou socioekonomickou charakteristikou města (historie, geografie, demografie, trh práce, zemědělství, průmysl, kulturní a sportovní vyžití ad.). Dále je pak v závěrečné části zahrnuto dotazníkové šetření spolu s vyhodnocením jeho výsledků.
Rozsah stran
48 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
veřejná ekonomika a správa
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14345
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Image, město, Public relations, sociální charakteristika, ekonomická charakteristika, dotazníkové šetření, veřejná správa