Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový systém řízení firmy Magnet Camif, a.s.

Bakalářská práceStatus neznámý
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2002

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce hodnotí na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy vhodnost stávajícího marketingového systému řízení firmy Magnet Camif. Je v ní proveden rozbor jednotlivých faktorů, které ovlivňují firmu v rozdělení na mikroprostředí a makroprostředí, dále analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy, kdy je aplikována Portfolio analýza a Porterův model konkurenčního prostředí.

Rozsah stran

53 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

ekonomicko-správní

Studijní program

Signatura tištěné verze

D11666

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, řízení, zákazníci, Analýza, SWOT analýza, Konkurence, Magnet Camif Černá za Bory

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced