Marketingový systém řízení firmy Magnet Camif, a.s.
Bakalářská práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
2002
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce hodnotí na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy vhodnost stávajícího marketingového systému řízení firmy Magnet Camif. Je v ní proveden rozbor jednotlivých faktorů, které ovlivňují firmu v rozdělení na mikroprostředí a makroprostředí, dále analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy, kdy je aplikována Portfolio analýza a Porterův model konkurenčního prostředí.
Rozsah stran
53 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomicko-správní
Studijní program
Signatura tištěné verze
D11666
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, řízení, zákazníci, Analýza, SWOT analýza, Konkurence, Magnet Camif Černá za Bory