dc.contributor.advisor |
Píšová, Michaela |
|
dc.contributor.author |
Chudobová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:07:23Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:07:23Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/17841 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá vyučováním zaměřeným na žáka, fenoménem tzv. learner-centredness. Jsou zkoumány jeho hlavní pricipy a v praktické části je proveden výzkum zaměřený na vnímání a realizaci těchto principů učiteli ZŠ. |
cze |
dc.format |
65 s. |
cze |
dc.format.extent |
1801565 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
vyučování |
cze |
dc.subject |
Anglický jazyk |
cze |
dc.subject |
individuální přístupy |
cze |
dc.title |
Promoting learner-centredness in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Podpora vyučování zaměřeného na žáka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2006 |
|
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D14975 |
|
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |