Promoting learner-centredness in ELT
Diplomová práceOtevřený přístupSoubory
Datum publikování
2006
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá vyučováním zaměřeným na žáka, fenoménem tzv. learner-centredness. Jsou zkoumány jeho hlavní pricipy a v praktické části je proveden výzkum zaměřený na vnímání a realizaci těchto principů učiteli ZŠ.
Rozsah stran
65 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
učitelství anglického jazyka
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14975
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
vyučování, Anglický jazyk, individuální přístupy