Learner voices: learner beliefs about learning English

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Píšová, Michaela cze
dc.contributor.author Breburdová, Pavlína
dc.date.accessioned 2007-09-30T12:06:21Z
dc.date.available 2007-09-30T12:06:21Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/17727
dc.description.abstract Autorka se v práci zaměřila na problematiku individuálního pojetí angličtiny ze strany žáka. V teoretické části shrnuje základní poznatky a výsledky šetření v dané oblasti, zejména týkající se percepce předpokladů ke studiu cizího jazyka, obtížnosti osvojování jazyka, motivace, individuálních učebních stylů a strategií a role učitele. Součástí praktické části ješetření provedené v konkrétní skupině žáků a kritická reflexe přínosů tohoto průzkumu pro praxi, a to jak pro žáky ,tak pro učitelku. cze
dc.format 70 s. cze
dc.format.extent cze
dc.format.mimetype cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights cze
dc.subject Anglický jazyk cze
dc.subject výuka cze
dc.subject Motivace cze
dc.subject individualizace cze
dc.subject učitelé cze
dc.title Learner voices: learner beliefs about learning English cze
dc.title.alternative Naslouchejte žákům: žákovská pojetí výuky angličtiny cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee cze
dc.date.accepted 2001 cze
dc.description.abstract-translated cze
dc.description.department cze
dc.thesis.degree-discipline anglický jazyk cze
dc.thesis.degree-name cze
dc.thesis.degree-grantor cze
dc.identifier.signature D11406 cze
dc.thesis.degree-program cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet