Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Píšová, Michaela |
cze |
dc.contributor.author |
Breburdová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:06:21Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:06:21Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/17727 |
|
dc.description.abstract |
Autorka se v práci zaměřila na problematiku individuálního pojetí angličtiny ze strany žáka. V teoretické části shrnuje základní poznatky a výsledky šetření v dané oblasti, zejména týkající se percepce předpokladů ke studiu cizího jazyka, obtížnosti osvojování jazyka, motivace, individuálních učebních stylů a strategií a role učitele. Součástí praktické části ješetření provedené v konkrétní skupině žáků a kritická reflexe přínosů tohoto průzkumu pro praxi, a to jak pro žáky ,tak pro učitelku. |
cze |
dc.format |
70 s. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
Anglický jazyk |
cze |
dc.subject |
výuka |
cze |
dc.subject |
Motivace |
cze |
dc.subject |
individualizace |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.title |
Learner voices: learner beliefs about learning English |
cze |
dc.title.alternative |
Naslouchejte žákům: žákovská pojetí výuky angličtiny |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2001 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
anglický jazyk |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
|
cze |
dc.identifier.signature |
D11406 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|