dc.contributor.advisor |
Culek, Bohumil |
cze |
dc.contributor.author |
Hanuš, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:03:26Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:03:26Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/17399 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je porovnání teoretických průběhů zúžení vztažného obrysu kinematického obrysu pro vozy metra, pro případ použití koncepce lineárně resp. nelineárně proměnných příčných vůlí s klasickou koncepcí konstatních příčných vůlí, která je na vozidlech metra používána. |
cze |
dc.format |
44 s. : + 3 volně vložené přílohy |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
kolejová vozidla |
cze |
dc.subject |
Metro |
cze |
dc.subject |
vozy |
cze |
dc.subject |
konstrukce |
cze |
dc.subject |
technické parametry |
cze |
dc.subject |
normy |
cze |
dc.title |
Návrh vztažného obrysu pro konstrukci vozidla metra |
cze |
dc.title.alternative |
A design of relative circumscription for construction of vehicle subway |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2003 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
dopravní prostředky |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
|
cze |
dc.identifier.signature |
D12722 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |