dc.contributor.advisor |
Hlava, Karel |
cze |
dc.contributor.author |
Procházka, Leoš
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T11:59:21Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T11:59:21Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/16914 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá porovnáním vlastností paralelního a sériového schématu trakčního usměrňovače z pohledu elektromagnetické kompability. Rozbor je zaměřen na výhody a nevýhody obou zapojení. |
cze |
dc.format |
73 s. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
trakční usměrňovače |
cze |
dc.subject |
elektromagnetická kompatibilita |
cze |
dc.subject |
simulace systémů |
cze |
dc.title |
Porovnání variant schématu dvanáctipulzního trakčního usměrňovače |
cze |
dc.title.alternative |
The comparison ofscheme variations of the twelve-pulse traction rectifier |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2004 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
dopravní infrastruktura |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D13747 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |