Návrh dvousystémové univerzální elektrické lokomotivy o výkonu 5000 kW, rychlosti Vmax=160 km/h a hmotnosti do 80 t

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Čáp, Jaroslav cze
dc.contributor.author Jindřich, Jiří
dc.date.accessioned 2007-09-30T11:58:01Z
dc.date.available 2007-09-30T11:58:01Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/16753
dc.description.abstract Práce se zabývá návrhem elektrické dvousystémové lokomotivy pro použití na železnicích normálního rozchodu v klimatických podmínkách střední Evropy. SoustřeĎuje se hlavně na návrh vypružení vozidla, a to pružinami typu flexi-coil, dále určuje trakční charakteristiku vozidla a zabývá se kinematikou lemniskátového převodu sil mezi skříní a podvozkem vozidla. Součástí práce je výkresová dokumentace. cze
dc.format 44 s. cze
dc.format.extent cze
dc.format.mimetype cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights cze
dc.subject Doprava cze
dc.subject lokomotivy cze
dc.subject pružící systémy cze
dc.subject trakční chrakteristiky cze
dc.subject návrhy cze
dc.title Návrh dvousystémové univerzální elektrické lokomotivy o výkonu 5000 kW, rychlosti Vmax=160 km/h a hmotnosti do 80 t cze
dc.title.alternative Design of two-system general purpose electric locomotive rated at 5000kW, maximum speed Vmax = 160 km/h and weight up to 80 t cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee cze
dc.date.accepted 1999 cze
dc.description.abstract-translated cze
dc.description.department cze
dc.thesis.degree-discipline dopravní prostředky cze
dc.thesis.degree-name cze
dc.thesis.degree-grantor cze
dc.identifier.signature D9749 cze
dc.thesis.degree-program cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet