Služby a jejich konkurenční odlišení ve společnosti Škoda auto, a. s.
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2003
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá péčí o zákazníka v oblasti poskytovaných služeb a zajištěním konkurenční výhody s důrazem na kvalitu poskytovaných výrobků a služeb.
Rozsah stran
46 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomicko-správní
Studijní program
Signatura tištěné verze
D12564
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, marketing služeb, služby, konkurenční strategie, Konkurenceschopnost, ŠKODA AUTO, a.s.