dc.contributor.advisor |
Tesař, Miroslav |
cze |
dc.contributor.author |
Weiner, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T11:54:19Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T11:54:19Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/16298 |
|
dc.description.abstract |
V práci byly sestaveny rovinné modely klopení nákladního vozu, definivána byla klopná tuhost jeho podvěsů. Rozebrán byl také důsledek pohybu kapaliny v modelu částečně naplněného cisternového automobilu. |
cze |
dc.format |
60 s. : 1 CD-ROM |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
nákladní automobily |
cze |
dc.subject |
klopná stabilita |
cze |
dc.subject |
tuhost |
cze |
dc.subject |
podvěsy |
cze |
dc.title |
Rozbor klopné tuhosti podvěsů nákladních vozidel |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of tilt stifness of truck suspensions |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2004 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
dopravní prostředky |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D13569 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |