Marketingové řízení společnosti Hilti, s.r.o.
Diplomová práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
2004
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem diplomové práce je problematika marketingového řízení, a to zejména marketingového mixu. Cílem této práce je vymezení základních marketingových pojmů a seznámení s aktivitami firmy HILTI v rámci marketingového mixu. V závěru tato práce obsahuje i návrhy změn v marketingovém řízení firmy.
Rozsah stran
71 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Signatura tištěné verze
D13423
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, Marketingové řízení, Public relations, podpora prodeje, produkty, podniky