Digitální knihovnaUPCE
 

Reducing the amount of mother tongue in English language teaching

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2000

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Autorka na základě svých zkušeností hodnotí vhodnost používání mateřského jazyka při výuce angličtiny. Vychází také ze studií J. Hamera a S. Halliwelové. V experimentálních hodinách vyzkoušela, zda je možné osvojit si jazykové struktury bez nadměrného poutání pozornosti k jejich tvaru a funkci.

Rozsah stran

57 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

anglický jazyk

Studijní program

Signatura tištěné verze

D10090

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Anglický jazyk, pedagogika, výuka, cizí jazyky, začátečníci, osvojování, Gramatika

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced