Reducing the amount of mother tongue in English language teaching
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2000
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Autorka na základě svých zkušeností hodnotí vhodnost používání mateřského jazyka při výuce angličtiny. Vychází také ze studií J. Hamera a S. Halliwelové. V experimentálních hodinách vyzkoušela, zda je možné osvojit si jazykové struktury bez nadměrného poutání pozornosti k jejich tvaru a funkci.
Rozsah stran
57 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
anglický jazyk
Studijní program
Signatura tištěné verze
D10090
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Anglický jazyk, pedagogika, výuka, cizí jazyky, začátečníci, osvojování, Gramatika