Průzkum spokojenosti uživatelů s dodavateli kladkostrojů
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
1995
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem diplomové práce zadané firmou Transporta Chrudim a.s. je marketingový výzkum uživatelů lanových kladkostrojů, od jejich identifikace přes zmapování jejich dosavadních zdrojů nákupů a jejich vybavenosti kladkostroji až po určení jejich spokojenosti s těmito kladkostroji. Teoretická část je věnována popisu procesu marketingového výzkumu, zejména měření postojů. Dále je popsána příprava výzkumu trhu lanových kladkostrojů od identifikace důvodů, jež vedly Transportu Chrudim a.s. k výzkumu přes definici cílů až po sestavení plánu celého výzkumu. Třetí část obsahuje statistické zpracování dat získaných dat prostřednictvím osobního a poštovního dotazování, jejich analýzu a interpretaci výsledků z ní plynoucích. V závěru práce jsou pak z výsledků vyvozena doporučení pro firmu Transporta Chrudim a.s. ke zvýšení účinnosti práce s trhem.
Rozsah stran
58 s. : přílohy
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
podniková ekonomika a management
Studijní program
Signatura tištěné verze
D7318
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
kladkostroj, uživatel, dodavatel, Marketing, dotazování, průzkum trhu