Marketingová strategie nových výrobků akciové společnosti Brisk Tábor
Přihlásit se
Digitální knihovna UPCE
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Marketingová strategie nových výrobků akciové společnosti Brisk Tábor
Fiala, Jiří
Soubory tohoto záznamu
URI:
http://hdl.handle.net/10195/16176
Datum publikování:
1998
Typ dokumentu:
Abstrakt:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro vstup firmy Brisk, a.s. Tábor na český trh v oblasti zapalovacích průchodek, ionizačních snímačů a snímačů hladiny.
Zobrazit celý záznam
Soubory
Velikost
Formát
Zobrazit
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39793]
Vyhledávání
V Digitální knihovně
V této kolekci
Rozšířené hledání
Procházet
Vše v Digitální knihovně
Komunity a kolekce
Datum vydání
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Tato kolekce
Datum vydání
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Můj účet
Přihlásit se