Efektivnost služeb společnosti Mediatel
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je zhodnotit postavení společnosti Mediatel, s. r. o. v nákupním rozhodovacím procesu domácností ve srovnání s alternativními konkurenčními informačními zdroji. Práce definuje hlavní faktory úspěšné inzerce ve Zlatých stránkách a popisuje vliv informační a grafické skladby inzerce na konečný výběr uživatele.
Rozsah stran
64 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
veřejná ekonomika a správa
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14587
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
spotřebitelé, spotřebitelské chování, rozhodovací procesy, komunikační mix, Reklama, Konkurence, inzerce, Marketing