Digitální knihovnaUPCE
 

Efektivnost služeb společnosti Mediatel

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem bakalářské práce je zhodnotit postavení společnosti Mediatel, s. r. o. v nákupním rozhodovacím procesu domácností ve srovnání s alternativními konkurenčními informačními zdroji. Práce definuje hlavní faktory úspěšné inzerce ve Zlatých stránkách a popisuje vliv informační a grafické skladby inzerce na konečný výběr uživatele.

Rozsah stran

64 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

veřejná ekonomika a správa

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14587

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

spotřebitelé, spotřebitelské chování, rozhodovací procesy, komunikační mix, Reklama, Konkurence, inzerce, Marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced