Komunikační mix společnosti Poděbradka, a. s.
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá nástroji komunikačního mixu a jejich uplatněním ve společnosti Poděbradka, a. s. V teoretické části jsou jednotlivé nástroje komunikace popsány a zhodnocena jejich účelnost a účinnost. Praktická část je zaměřena na zanalyzování jednotlivých prvků komunikace společnosti Poděbradka, a. s. a na zefektivnění komunikačního mixu společnosti, včetně jeho závěrečného zhodnocení.
Rozsah stran
47 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
veřejná ekonomika a správa
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14037
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
komunikační mix, Marketingový mix, Marketing, Reklama, podpora prodeje, Public relations, přímý marketing