Marketingová strategie firmy EuroTax spol. s r.o. Hradec Králové
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2003
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce hodnotí marketingovou strategii firmy EuroTax spol. s r.o. Hradec Králové na základě analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Je provedena analýza jednotlivých faktorů, které ovlivňují firmu, je aplikován Porterův model konkurenčního prostředí.
Rozsah stran
89 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomicko-správní
Studijní program
Signatura tištěné verze
D12997
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, analýza firmy, strategický marketing, marketingové strategie