Differentiation in ELT
Diplomová práceOtevřený přístupSoubory
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou diferenciace v procesech vyučování/učení anglického jazyka. Teoretická část prezentuje různé typy faktorů, jež determinují existenci rozdílů mezi jednotlivými žáky. Jsou vydefinovány klíčové koncepty individualizace a diferenciace a prodiskutovány možné způsoby diferenciace, potenciálně využitelné v hodinách anglického jazyka. Praktická část prezentuje výsledky výzkumného šetření, realizovaného pomocí strukturovaného pozorování v hodinách anglického jazyka na ZŠ. Cílem toho výzkumu bude identifikovat, jaké druhy diferenciace jsou v hodinách anglického jazyka využívány a v jaké míře.
Rozsah stran
71 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
učitelství anglického jazyka
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14194
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Anglický jazyk, vyučování, učení, diferenciace, individualizace, žáci