Digitální knihovnaUPCE
 

Differentiation in ELT

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá problematikou diferenciace v procesech vyučování/učení anglického jazyka. Teoretická část prezentuje různé typy faktorů, jež determinují existenci rozdílů mezi jednotlivými žáky. Jsou vydefinovány klíčové koncepty individualizace a diferenciace a prodiskutovány možné způsoby diferenciace, potenciálně využitelné v hodinách anglického jazyka. Praktická část prezentuje výsledky výzkumného šetření, realizovaného pomocí strukturovaného pozorování v hodinách anglického jazyka na ZŠ. Cílem toho výzkumu bude identifikovat, jaké druhy diferenciace jsou v hodinách anglického jazyka využívány a v jaké míře.

Rozsah stran

71 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

učitelství anglického jazyka

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14194

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Anglický jazyk, vyučování, učení, diferenciace, individualizace, žáci

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced