dc.contributor.advisor |
Janda, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Dulkaj, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T11:49:25Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T11:49:25Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/15709 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je navrhnout potřebný chladící a tepelný výkon klimatizace jednotek metra M2 pro provoz mimo tunel. Podstatou řešení je výpočet tepelných ztrát a zisků v zimním i letním období. Tyto vozy budou provozovány na plánované povrchové trati spojující ruzyňské letiště s dráhou metra ve stanici Zličín. |
cze |
dc.format |
70 s. : + 3 volně vložené přílohy |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
klimatizace |
cze |
dc.subject |
Metro |
cze |
dc.subject |
dopravní prostředky |
cze |
dc.subject |
vozy |
cze |
dc.subject |
přeprava cestujících |
cze |
dc.title |
Návrh klimatizace prostoru pro cestující a kabiny strojvedoucího soupravy metra |
cze |
dc.title.alternative |
An underground train passenger and conductor`s carriager climatization layout |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2003 |
|
dc.thesis.degree-discipline |
dopravní prostředky |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D12724 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |