Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza strategického plánu města Pardubic

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2004

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce v obecné části pojednává o vztahu marketing - obec a město v ČR. V části praktické jsem se zaměřil na specifika Strategického plánu města Pardubic a to především na část ekonomického rozvoje. V rámci této části nazvané "Ekonomický rozvoj" jsem soustředil svou pozornost na jednotlivé konkrétní akční plány, které jsem se pokusil v závěru práce podrobit analýze a navrhnout možná řešení, který by vedla k rychlejšímu rozvoji města Pardubic a s ním souvisejícího regionu.

Rozsah stran

91 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Signatura tištěné verze

D13411

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

regiony, Regionální politika, Pardubice, Rozvoj, obce, Marketingová strategie, strategické plánování

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced