Analýza strategického plánu města Pardubic
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2004
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce v obecné části pojednává o vztahu marketing - obec a město v ČR. V části praktické jsem se zaměřil na specifika Strategického plánu města Pardubic a to především na část ekonomického rozvoje. V rámci této části nazvané "Ekonomický rozvoj" jsem soustředil svou pozornost na jednotlivé konkrétní akční plány, které jsem se pokusil v závěru práce podrobit analýze a navrhnout možná řešení, který by vedla k rychlejšímu rozvoji města Pardubic a s ním souvisejícího regionu.
Rozsah stran
91 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Signatura tištěné verze
D13411
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
regiony, Regionální politika, Pardubice, Rozvoj, obce, Marketingová strategie, strategické plánování