Organizace a řízení podnikatelského subjektu
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
1994
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je seznámit s činností obchodních zástupců a podat její podrobný popis. Je rozčleněna do tří částí: úvodní, obecná a speciální. Autorka pracuje jako obchodní zástupce finanční společnosti Finance Consulting, a.s. Praha. Stručně tuto společnost charakterizuje a popisuje podnikatelské principy, kterými se řídí. Speciální část je věnována průběhu obchodního jednání z praktického pohledu. Na závěr se zmiňuje o jednotlivých typech lidí a aplikuje je na jednotlivé typy zákazníků s krátkým "návodem" přístupu k nim při obchodních jednáních.
Rozsah stran
34 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomicko-správní
Studijní program
Signatura tištěné verze
D7354
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
organizace, řízení, obchodní zástupce, psychologie, zákazníci, obchod, prodej