Marketingové řízení Zdravotního ústavu se sídlem v Pardubicích

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Novotná, Petra
dc.date.accessioned 2007-09-30T11:45:40Z
dc.date.available 2007-09-30T11:45:40Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/15245
dc.description.abstract Podstatou diplomové práce je popis a zhodnocení současné situace Zdravotního ústavu se sídlem v Pardubicích, dále potom zpracování návrhů změn v řízení, plánování, kontrole, personální struktuře, komunikaci atd. této instituce. Teoretická část poskytuje východiska, která jsou prakticky aplikovaná v části druhé. Ta je těžištěm celé práce a zahrnuje úvodní charakteristiku Zdravotního ústavu, situační analýzu, strategické cíle a popis současného stavu komunikačního mixu. Návrhy změn v marketingovém řízení a komunikačním mixu jsou uvedeny v závěru práce. cze
dc.format 98 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject strategický marketing cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject Situační analýza cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject zdravotní politika cze
dc.title Marketingové řízení Zdravotního ústavu se sídlem v Pardubicích cze
dc.title.alternative Marketing management of Health Institute based in Pardubice cze
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2005
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D14599
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet