dc.contributor.advisor |
Koreis, Josef |
|
dc.contributor.author |
Vydra, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T11:45:31Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T11:45:31Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/15227 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je navrhnout úpravu systému pro přenos výkonu motorového vozu řady 810, která umožní dosáhnout vyšší tažné síly při současném snížení maximální rychlosti vozu z 80 na 60 km/h. Podstatou řešení je návrh přídavné mechanické převodovky a úprava převodových poměrů hydromechanické převodovky PRAGA 2M70. Takto upravené vozy by se uplatnily na regionálních tratích s traťovou rychlostí do 60 km/h. |
cze |
dc.format |
47 s. : + 4 volně vložené přílohy |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
motorová vozidla |
cze |
dc.subject |
převodovky |
cze |
dc.subject |
trakční chrakteristiky |
cze |
dc.title |
Úprava trakční části motorového vozu pro horské podmínky |
cze |
dc.title.alternative |
The adaptation of the traction equipment of the motor railcar for the mountain conditions |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2002 |
|
dc.thesis.degree-discipline |
dopravní prostředky |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D11946 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |