Marketingová strategie a prodej garážové techniky firmy Univer

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vavřička, Václav
dc.contributor.author Marek, Vojtěch
dc.date.accessioned 2007-09-30T11:44:54Z
dc.date.available 2007-09-30T11:44:54Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/15151
dc.description.abstract Autor hodnotí současnou situaci firmy Univer, vytváří marketingové strategie garážové techniky firmy Univer a hodnotí navrhované strategie i z hlediska ekonomického. cze
dc.format 97 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject automobily cze
dc.subject autoservisy cze
dc.subject Trhy cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Analýza cze
dc.subject Strategie cze
dc.subject propagace cze
dc.subject zákazníci cze
dc.title Marketingová strategie a prodej garážové techniky firmy Univer cze
dc.title.alternative Marketing strategy and the sale of garage technology of the Univer firm cze
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 1999
dc.thesis.degree-discipline dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D9703
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet