Zavádění nových výrobků na trh společností Pribina, s. r. o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Keřt, Radim
dc.contributor.author Dundychová, Lenka
dc.date.accessioned 2007-09-30T11:44:39Z
dc.date.available 2007-09-30T11:44:39Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/15119
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou činnost při zavádění nového výrobku na trh v jedné z dominantních společností na trhu - Pribina, s. r. o. Bakalářská práce uvádí několik faktorů, které ovlivňují činnost společnosti. Zaměřuje se na analýzu životního cyklu výrobku a na inovační proces v oblasti sýrů, sýrových specialit a mléčných dezertů. Zabývá se návrhem marketingových nástrojů ve fázi zavádění nových výrobků a nabízí vhodná řešení ke zvýšení konkurenceschopnosti. cze
dc.format 54 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject výrobky cze
dc.subject marketingové prostředí cze
dc.subject Inovace cze
dc.subject životní cyklus výrobku cze
dc.subject Situační analýza cze
dc.subject výrobkové inovace cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject Marketing cze
dc.title Zavádění nových výrobků na trh společností Pribina, s. r. o. cze
dc.title.alternative Launching of new products by the Pribina, s. r. o. company cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2005
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D14577
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet