Digitální knihovnaUPCE
 

Zavádění nových výrobků na trh společností Pribina, s. r. o.

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou činnost při zavádění nového výrobku na trh v jedné z dominantních společností na trhu - Pribina, s. r. o. Bakalářská práce uvádí několik faktorů, které ovlivňují činnost společnosti. Zaměřuje se na analýzu životního cyklu výrobku a na inovační proces v oblasti sýrů, sýrových specialit a mléčných dezertů. Zabývá se návrhem marketingových nástrojů ve fázi zavádění nových výrobků a nabízí vhodná řešení ke zvýšení konkurenceschopnosti.

Rozsah stran

54 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

veřejná ekonomika a správa

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14577

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

výrobky, marketingové prostředí, Inovace, životní cyklus výrobku, Situační analýza, výrobkové inovace, SWOT analýza, Marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced