Zavádění nových výrobků na trh společností Pribina, s. r. o.
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou činnost při zavádění nového výrobku na trh v jedné z dominantních společností na trhu - Pribina, s. r. o. Bakalářská práce uvádí několik faktorů, které ovlivňují činnost společnosti. Zaměřuje se na analýzu životního cyklu výrobku a na inovační proces v oblasti sýrů, sýrových specialit a mléčných dezertů. Zabývá se návrhem marketingových nástrojů ve fázi zavádění nových výrobků a nabízí vhodná řešení ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Rozsah stran
54 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
veřejná ekonomika a správa
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14577
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
výrobky, marketingové prostředí, Inovace, životní cyklus výrobku, Situační analýza, výrobkové inovace, SWOT analýza, Marketing