Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Use of brand management for the czech railways long-distance trains from the marketing perspective

Sborník z konferenceopen accesspeer-reviewedpublished
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Chocholáč, Jan
Kudláčková, Nina
Hruška, Roman
Salava, Daniel

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

University of Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Brand Management is a very important from the perspective of businesses because it helps businesses communicate with the target market. Brand management consists of tangible elements (product, design, packaging etc.) and intangible elements (customer experience and relationship with the brand). The Czech Railways company use brand management for specific long-distance train lines like for example “Metropolitan”, “Západní expres”, “Slovácký expres” or “Jižní expres”. The aim of the article is to analyse the use of Brand Management for long-distance train lines of Czech Railways and evaluate customer survey results.

Popis

Klíčová slova

brand management, czech railways, metropolitan, Západní expres, Slovácký expres, Jižní expres

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By