Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového prostředí firmy Pek-sport, s.r.o. Praha

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Mlynářová, Věra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá realizací marketingu a obchodní činnosti u soukromé firmy Pek-Sport. Autorka analyzuje trh firmy, možnosti podniku, mikro- i makroprostředí. Uvádí i poslání firmy, její strategie a segmentace trhu, i to, jak uplatňuje marketingový mix.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Konkurence, Komunikace, veřejnost, Analýza

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By