Publikace: Vliv chiptuningu na parametry vozidla VW Golf 3. generace 1,9 TDi
Bakalářská práceopen access| dc.contributor.advisor | Folvarčný, Jaromír | |
| dc.contributor.author | Mistr, Vojtěch | |
| dc.date.accepted | 2011 | |
| dc.date.accessioned | 2011-07-11T19:23:58Z | |
| dc.date.available | 2011-07-11T19:23:58Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.description.abstract | Práce je věnována vlivu úpravy dat v řídící jednotce BOSCH vozidla VW Golf III. generace, osazeného vznětovým motorem o objemu 1,9 l. Teoretická část práce se zabývá vysvětlením pojmu "chiptuning", charakteristikou a funkcí elektronické řídící jednotky, dále úpravou dat v elektronické řídící jednotce a vlivem dané úpravy na životnost motoru. Praktická část řeší samotnou úpravu dat v elektronické řídící jednotce pro vybrané vozidlo, porovnáním výkonnostních parametrů vozidla před a po úpravě dat v řídící jednotce a jejich vlivu na emise výfukových plynů | cze |
| dc.description.abstract-translated | Bachelor work is concerned with modification of Bosch´s ECU dates in the VW Golf 3rd generation vehicle. and influence of such modification on power specifications and smoke emissions of the car. The theoretical part deals with the explanation of the term "chiptuning". charakteristics and function of the electronic control unit, the modification of the electroniccontrol unit date and the impact of the adjustments to the engine life. The practical part deals with the modification of the ECU dates. The comparing of efficiency parameters of the vehicle before and after adjusting the data in the ECU and their effects on exhaust emissions is presented here. | eng |
| dc.description.defence | Na obhajobu bakalářské práce měl bakalář připravenou výstižnou prezentaci, v níž se zabýval vlivem úpravy dat v řídící jednotce BOSCH vozidla VW Golf III, osazeného vznětovým motorem o objemu 1,9l. V teoretické části práce se zabýval vysvětlením pojmu ,,chiptuning,, , charakteristikou a funkcí elektronické jednotky, dále úpravou dat v elektronické řídící jednotce a vlivem dané úpravy na životnost motoru. V praktické části práce řešil samotnou úpravu dat v elektronické řídící jednotce pro vybrané vozidlo, porovnáním výkonnostních parametrů vozidla před a po úpravě dat v řídící jednotce a jejich vlivu na emise výfukových plynů. Na dotazy členů komise reagoval uspokojivým způsobem. | cze |
| dc.description.department | Katedra dopravních prostředků a diagnostiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 51 s. | |
| dc.format.extent | 1811097 bytes | cze |
| dc.format.mimetype | application/pdf | cze |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (sklad) | cze |
| dc.identifier.signature | D24155 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/39197 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | cze |
| dc.subject | chip | cze |
| dc.subject | chiptuning | cze |
| dc.subject | VW Golf 3 TDi | cze |
| dc.subject | řídící jednotky | cze |
| dc.subject | WinOLS | cze |
| dc.subject | dynamometry | cze |
| dc.subject | kouřivost | cze |
| dc.subject | ECU | eng |
| dc.subject | dynamometrs | eng |
| dc.subject | smoke emission | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Dopravní prostředky-Silniční vozidla | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | cze |
| dc.thesis.degree-program | Dopravní technologie a spoje | cze |
| dc.title | Vliv chiptuningu na parametry vozidla VW Golf 3. generace 1,9 TDi | cze |
| dc.title.alternative | Chiptuning of VW Golf vehicle 3rd generation ang influence of that on motor charakteristics. | eng |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 2 z 2
Načítá se...
- Název:
- MistrV_Vliv chiptuningu _FJ_2010.pdf
- Velikost:
- 1.73 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
Načítá se...
- Název:
- FolvarcnyJ_Vliv chiptuningu_VM_2010.pdf
- Velikost:
- 730.91 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format