Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing lázeňského cestovního ruchu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBrychtová, Šárkacze
dc.contributor.authorSemencová, Petra
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-09-16T00:02:03Z
dc.date.available2013-09-16T00:02:03Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractBakalářská práce je věnována marketingu lázeňského cestovního ruchu. Práce pojednává o vývoji a současné situaci lázeňského cestovního ruchu, zaměřuje se na využívání marketingu v lázeňství a jeho rozbor v určitém podniku.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor work is devoted to the spa tourism marketing. The work discusses the development and current situation of spa tourism and is also focused on the use of marketing in the spa industry. The work analyzes marketing in an enterprise.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce bylo postihnout aktuální problematiku marketingu v lázeňském cestovním ruchu a na příkladu vybrané lázeňské destinace analyzovat jeho konkrétní podobu a z toho plynoucí vlastní hodnocení a dospět k ucelené představě významu a aplikaci marketingu v lázeňském cestovním ruchu. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Lázeňství prožívalo v minulých letech velký vzestup, ale v poslední době se vlivem úsporných opatření ocitá řada zařízení ve složité situaci. Jak na ni, dle Vašeho názoru reaguje: a) Marketing lázeňského cestovního ruchu všeobecně. b) Marketing v řešené lázeňské destinaci.cze
dc.description.departmentÚstav správních a sociálních vědcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format65 s.cze
dc.format.extent2220521 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD29454cze
dc.identifier.stag19576cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/53639
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectlázeňstvícze
dc.subjectlázeňský cestovní ruchcze
dc.subjecttermální lázně Velké Losinycze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectspa industryeng
dc.subjectspa tourismeng
dc.subjectThermal Spa VelkéLosinyeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketing lázeňského cestovního ruchucze
dc.title.alternativeSpa tourism marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
BrychtovaS_MarketingLazenskeho_PS_2013.pdf
Velikost:
60.23 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
SemencovaP_MarketingLazenskeho_SB_2013.pdf
Velikost:
2.12 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce