Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výkonnost podniku se zaměřením na zákazníky

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorPecinová, Zuzanacze
dc.contributor.authorVoleská, Kamila
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-09-03T19:42:04Z
dc.date.available2013-09-03T19:42:04Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá výkonností ve vztahu k zákazníkům v kontextu celkové výkonnosti podniku. Nejprve je vymezena výkonnost, metody jejího měření a ukazatele výkonnosti. Další část je zaměřena na výkonnost ve vztahu k zákazníkům ? její vymezení, oblasti a základní způsoby jejího měření obzvláště pokud jde o spokojenost a loajalitu zákazníků. V poslední části je vymezena loajalita, poskytovaná hodnota zákazníkům a její vnímaní zákazníkem. V praktické části je popsánsystém měření výkonnosti v podniku EKO Pardubice s.r.o.cze
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis is dedicated to the performance in relation to the customers in the context of the whole company performance. First of all the performance as well as its measurement methods and performance indicators are defined. The following part of the bachelor thesis is focused on the performance in relation to the customers ? the definition, areas and the basic methods of measurement. The attention is paid to the measurement of the customers' satisfaction and loyalty. In the last part there are the loyalty, the value provided to the customers and its perception by the customer defined. In the practical part the system of performance measurement in the company EKO Pardubice s.r.o. isdescribed.eng
dc.description.defenceMohla byste zhodnotit systém měření výkonnosti ve zkoumaném podniku? Jakým způsobem je v podniku posuzována spokojenost zákazníků? Jaký způsob měření spokojenosti zákazníků plánují v podniku zavést? Jak byste hodnotila změny/výkyvy ve výkonnosti podniku v průběhu období, ve kterém jste měla přístup k potřebným datům. Studentka otázky částečně zodpověděla.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format45 s.cze
dc.format.extent1373089 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD30475cze
dc.identifier.stag20835cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/53009
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectVýkonnostcze
dc.subjectvýkonnost z hlediska zákazníkacze
dc.subjectloajalita zákazníkacze
dc.subjectspokojenost zákazníkacze
dc.subjecthodnota pro zákazníkacze
dc.subjectPerformancecze
dc.subjectperformance from the customer's point ofviewcze
dc.subjectcustomer loyaltycze
dc.subjectcustomer satisfactioncze
dc.subjectcustomer valuecze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleVýkonnost podniku se zaměřením na zákazníkycze
dc.title.alternativeProduktivity of the Company Oriented at the customerseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
PecinovaZ_VykonnostPodniku_KV_2013.pdf
Velikost:
29.17 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
VoleskaK_VykonnostPodniku_ZP_2013.pdf
Velikost:
1.31 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce