Publikace: Výkonnost podniku se zaměřením na zákazníky
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Voleská, Kamila
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá výkonností ve vztahu k zákazníkům v kontextu celkové výkonnosti podniku. Nejprve je vymezena výkonnost, metody jejího měření a ukazatele výkonnosti. Další část je zaměřena na výkonnost ve vztahu k zákazníkům ? její vymezení, oblasti a základní způsoby jejího měření obzvláště pokud jde o spokojenost a loajalitu zákazníků. V poslední části je vymezena loajalita, poskytovaná hodnota zákazníkům a její vnímaní zákazníkem. V praktické části je popsánsystém měření výkonnosti v podniku EKO Pardubice s.r.o.
Popis
Klíčová slova
Výkonnost, výkonnost z hlediska zákazníka, loajalita zákazníka, spokojenost zákazníka, hodnota pro zákazníka, Performance, performance from the customer's point ofview, customer loyalty, customer satisfaction, customer value