Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výkonnost podniku se zaměřením na zákazníky

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Voleská, Kamila

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá výkonností ve vztahu k zákazníkům v kontextu celkové výkonnosti podniku. Nejprve je vymezena výkonnost, metody jejího měření a ukazatele výkonnosti. Další část je zaměřena na výkonnost ve vztahu k zákazníkům ? její vymezení, oblasti a základní způsoby jejího měření obzvláště pokud jde o spokojenost a loajalitu zákazníků. V poslední části je vymezena loajalita, poskytovaná hodnota zákazníkům a její vnímaní zákazníkem. V praktické části je popsánsystém měření výkonnosti v podniku EKO Pardubice s.r.o.

Popis

Klíčová slova

Výkonnost, výkonnost z hlediska zákazníka, loajalita zákazníka, spokojenost zákazníka, hodnota pro zákazníka, Performance, performance from the customer's point ofview, customer loyalty, customer satisfaction, customer value

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By