Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Posouzení konkurenceschopnosti produktu Globalmail Business společnosti DHL na trhu přeshraničních poštovních zásilek

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Revaj, Petr

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zaměřuje na posouzení produktu jak v rámci vlastního portfolia podniku, tak i ve vztahu ke konkurenční nabídce. Zabývá se též vymezením konkurenceschopnosti v kontextu s řízenou liberalizací poštovního trhu. Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii ke zvýšení konkurenceschopnosti produktu společnosti DHL.

Popis

Klíčová slova

marketing, pošta, poštovní služby, trh, SWOT analýza, přeshraniční poštovní zásilky, DHL, marketing, post, postal services, market, SWOT analyse, cross border shipments, DHL

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By