Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Možnosti zefektivnění provozu call centra

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorJirava, Pavelcze
dc.contributor.authorLeštianská, Veronika
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-07-03T11:43:17Z
dc.date.available2010-07-03T11:43:17Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na systém a provoz call centra společnosti. Na základě interních podkladů a informací bude zhodnocen současný stav provozu, týkající se především efektivity práce operátora a v závislosti na tom počtu odpadlých hovorů. Cílem práce je celkově zefektivnit provoz, a to především prostřednictvím snížení počtu odpadlých hovorů a snížením nákladů. V navrženém postupu budou zohledněny všechny souvislosti a vlivy na efektivitu. Současný stav bude prezentován na skutečných datech, pro simulaci navrhovaných změn bude využita modelace. V prvních kapitolách jsou přiblížena základní témata, která se v práci objevují, následně se práce věnuje konkrétnímu příkladu call centra a provozu zákaznické linky.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work is focusing on the system and run of call center. The main and present state of run will be evaluated from the basic and internal foundations and informations, which are based especially at efficiency of the operator and dependency of amounts lapsed calls. The main target of this bachelor work is overall steam line the run of call center, most of all by the reduction of numbers lapsed calls and reduction of costs. There will be accounted all the contexts and influences at the efficiency in this proposal. The present state will be shown on real dates, there will be used modeling for stimulation of proposed changes. Basic topics are sketched in the first chapters, which are appearing in this bachelor work, then the work deals with specific example of call center and run of the customers line.eng
dc.description.defenceStudent seznámil s výsledky své bakalářské práce na téma možnosti zefektivnění provozu call centra. Prezentoval výstupy a přínosy. Otázky byly směřovány na oblast procesů a efektivnosti. Student na otázky pohotově odpovídal. Otázky komise: Proč je uvedeno na začátku nezveřejnit práci? Na základě jaké smlouvy má k dispozici vaši práci vaše vedoucí? Byla prezentována finanční úspora přibližně 15.000 Kč kde a jak konkrétně? Kde jsou v práci uvedeny stávající procesy (procesy před vaším návrhem)? Kde jsou identifikována ta slabá místa?cze
dc.description.departmentÚstav systémového inženýrství a informatikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format58 s., 6 s. přílohcze
dc.format.extent1178238 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD22227cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/36343
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.rights.physicalunitPráce není přístupnácze
dc.subjectefektivitacze
dc.subjectInovacecze
dc.subjectsystémycze
dc.subjectsystémy řízenícze
dc.subjecttelemarketingcze
dc.subjectcall centrumcze
dc.subjectManagementcze
dc.subjectefficiencyeng
dc.subjectInnovationeng
dc.subjectsystemseng
dc.subjectsystems of runeng
dc.subjectcall centereng
dc.thesis.degree-disciplineRegionální a informační managementcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.titleMožnosti zefektivnění provozu call centracze
dc.title.alternativeOptions to steam line service of call centereng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
LestianskaV_Moznosti zefektivneni_JP_2010.pdf
Velikost:
1.12 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR
Načítá se...
Náhled
Název:
JiravaP_Moznosti zefektivneni_VL_2010.pdf
Velikost:
70.09 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format