Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Learning Teaching - metody výuky pro začínajícího učitele angličtiny na základní škole s důrazem na výuku slovní zásoby a komunikačních dovedností

Závěrečná práceopen access
dc.contributor.advisorRýdl, Karel
dc.contributor.authorBernardová, Hana
dc.contributor.refereeHájková, Lucie
dc.date.accepted2023
dc.date.accessioned2023-06-16T08:18:19Z
dc.date.available2023-06-16T08:18:19Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractPráce je komentovaným překladem vybraných kapitol z knihy Learning Teaching: The Essential Guide to English Language Teaching (autor Jim Scrivener) z angličtiny do českého jazyka. K překladu byly vybrány kapitoly, které autorka považuje za přínosné pro začínající učitele angličtiny na základní škole. Kapitoly se věnují vymezení pojmu učitele, zamyšlením nad rozdílem mezi učením se a vyučováním, dále strukturou vyučovací hodiny anglického jazyka. Praktickými příklady z praxe jsou doplněny kapitoly výuky slovní zásoby a komunikace. Autorka vymezuje rozdíly ve výuce angličtiny u žáků na 1. a 2. stupni základní školy. Vybrané kapitoly jsou doplněny komentářem autorky s ohledem na její praktické zkušenosti.cze
dc.description.abstract-translatedThis work is an annotated translation of selected chapters from the book Learning Teaching: The Essential Guide to English Language Teaching (by Jim Scrivener) from English into Czech. The chapters were chosen for translation because the author considers them to be inspiring for beginning teachers of English in primary school. The chapters are devoted to defining the concept of a teacher, reflecting on the difference between learning and teaching, and the structure of the English language lesson. Chapters on teaching vocabulary and communication are supplemented with practical examples from practice. The author defines the differences in teaching English to pupils at lower, middle and higher primary. Selected chapters are supplemented by the author's commentary in the light of her practical experience.eng
dc.format64 s.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80905
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsbez omezenícze
dc.subjectangličtinacze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectučenícze
dc.subjectslovní zásobacze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectl.stupeňcze
dc.subject2. stupeňcze
dc.subjectEnglisheng
dc.subjectteachingeng
dc.subjectlearningeng
dc.subjectvocabularyeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectlower primaryeng
dc.subjectmiddle primaryeng
dc.subjecthigher primaryeng
dc.thesis.degree-disciplineDoplňující pedagogické studiumcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.titleLearning Teaching - metody výuky pro začínajícího učitele angličtiny na základní škole s důrazem na výuku slovní zásoby a komunikačních dovednostícze
dc.title.alternativeLearning Teaching - teaching methods for beginning English teachers with emphasis on vocabulary and communication skillseng
dc.typezávěrečná prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
Learning Teaching - Hana Bernardová.pdf
Velikost:
5.69 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce

Licence svazku

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
license.txt
Velikost:
1.71 KB
Formát:
Item-specific license agreed upon to submission
Popis: