Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Information Needs of Selected Groups of External Stakeholders for Assessing the Reputation of a Chemical Company

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorGorčík, Martincze
dc.contributor.authorJelínková, Martinacze
dc.date.accessioned2025-10-07T11:18:32Z
dc.date.issued2024eng
dc.description.abstractThe paper highlights the importance of targeted corporate communication to different stakeholder groups in creating a positive corporate reputation. The results of primary quantitative research are presented, the main objective of which was to find out what information is important for the public in the role of different groups of external stakeholders of a chemical company to assess the reputation of this company and what information channels are preferred by respondents to obtain this information. The research was prepared on the basis of a literature search mapping the expected sources or tools for building corporate reputation and also identifying the most used corporate communication channels for communicating with the public. The investigation confirmed the assumption that information needs differ between the different groups of external stakeholders studied. The results of the research provide chemical companies with effective guidance for specifically targeting their communications to different stakeholder groups using appropriate information disseminated by their preferred information sources.eng
dc.description.abstract-translatedPříspěvek vyzdvihuje důležitost cílené firemní komunikace vůči různým skupinám stakeholderů při vytváření pozitivní reputace podniků. Jsou prezentovány výsledky primárního kvantitativního výzkumu, jehož základním cílem bylo zjistit, jaké informace jsou pro veřejnost v roli různých skupin externích stakeholderů chemického podniku důležité pro posouzení reputace tohoto podniku a jaké informační kanály jsou pro respondenty pro získání těchto informací preferované. Výzkum byl připraven na základě rešerše odborné literatury mapující předpokládané zdroje či nástroje pro vytváření reputace podniků a také identifikující nejvyužívanější firemní komunikační kanály pro komunikaci podniku s veřejností. Šetření potvrdilo předpoklad, že se informační potřeby mezi různými zkoumanými skupinami externích stakeholderů liší. Výsledky výzkumu poskytují chemickým podnikům efektivní návod pro specifické cílení jejich komunikace na různé skupiny stakeholderů s využitím vhodných informací šířených jimi preferovanými informačními zdroji.cze
dc.event11. mezinárodní chemicko-technologická konference ICCT 2024 (15.04.2024 - 17.04.2024, Mikulov)eng
dc.formatp. 53-57eng
dc.identifier.isbn978-80-88307-21-1eng
dc.identifier.obd39891280eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/86361
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.project.IDSGS_2024_003/Výzkum moderních metod a procesů environmentálního a chemického inženýrství a udržitelných procesních výrobeng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherČeská společnost průmyslové chemieeng
dc.relation.ispartofProceedings of the 11th International Conference on Chemical Technologyeng
dc.rightsPouze v rámci univerzityeng
dc.subjectCorporate reputationeng
dc.subjectstakeholdereng
dc.subjectexternal stakeholdereng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectcommunication tools and channelseng
dc.subjectFiremní reputacecze
dc.subjectstakeholdercze
dc.subjectexterní stakeholdercze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectnástroje a kanály komunikacecze
dc.titleInformation Needs of Selected Groups of External Stakeholders for Assessing the Reputation of a Chemical Companyeng
dc.title.alternativeInformační potřeby vybraných skupin externích stakeholderů pro posouzení reputace chemické společnosticze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
Gorcik_ICCT_2024.docx
Velikost:
34.47 KB
Formát:
Microsoft Word XML