Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Firemní marketing v sociálních sítích

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Baštářová, Kristýna

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se především zabývá aktuálním využitím sociálních sítí Facebook, Twitter, YouTube a Bandzone pro marketingové účely hudebníků. Součástí práce je i stručná charakteristika internetového marketingu, popis výše zmíněných sociálních sítí, seznámení s kapelami, rozbor a zhodnocení využití sociálních sítí pro marketingové účely.

Popis

Klíčová slova

internetový marketing, sociální síť, Facebook, Twitter, YouTube, Bandzone, internet marketing, social network

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By