Publikace: Výuka anglické slovní zásoby u žáků se specifickými poruchami učení
Bakalářská práceopen access| dc.contributor.advisor | Černá, Monika | cze |
| dc.contributor.author | Jahodová, Pavla | |
| dc.contributor.referee | Reimannová, Irena | cze |
| dc.date.accepted | 2011 | cze |
| dc.date.accessioned | 2011-08-16T19:40:17Z | |
| dc.date.available | 2011-08-16T19:40:17Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá učením anglické slovní zásoby u žáků se specifickými poruchami učení. Primárně se zaměřuje na definování způsobů, jak přizpůsobit proces učení a učení se těmto žákům. Práce zdůrazňuje roli individuálních charakteristik žáka, která je rozhodující při jednání s žáky se specifickými poruchami učení, protože na základě těchto charakteristik je učitel schopen vytvořit právě takové podmínky, které by vyhovovaly potřebám žáků se specifickými poruchami učení a které by jim umožnily uspět v učení se. | cze |
| dc.description.abstract-translated | This bachelor paper deals with teaching English vocabulary to learners with specific learning difficulties. Primarily it focuses on defining ways how to adjust the teaching-learning process to these learners. The paper emphasizes the role of individual learner differences which is crucial when dealing with learners with specific learning difficulties because on the basis of these characteristics the teacher is able to create such conditions that would suit the needs of the learners with specific learning difficulties and that would enable these learners to succeed in learning. | eng |
| dc.description.department | Katedra anglistiky a amerikanistiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 41 s. | cze |
| dc.format.extent | 943018 bytes | cze |
| dc.format.mimetype | application/pdf | cze |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (sklad) | cze |
| dc.identifier.signature | D23745 | |
| dc.identifier.stag | 13785 | cze |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/40474 | |
| dc.language.iso | eng | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | cze |
| dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
| dc.subject | dyslexie | cze |
| dc.subject | slovní zásoba | cze |
| dc.subject | individuální charakteristiky žáka | cze |
| dc.subject | specific learning difficulties | eng |
| dc.subject | dyslexia | eng |
| dc.subject | vocabulary | eng |
| dc.subject | individual learner differences | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Anglický jazyk - specializace v pedagogice | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | cze |
| dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
| dc.title | Výuka anglické slovní zásoby u žáků se specifickými poruchami učení | cze |
| dc.title.alternative | Teaching English Vocabulary to Learners with Specific Learning Difficulties | eng |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 3 z 3
Načítá se...
- Název:
- Jahodová_vedoucí Černá_2011.doc
- Velikost:
- 51.5 KB
- Formát:
- Microsoft Word
- Popis:
- posudek vedoucího
Načítá se...
- Název:
- Jahodová_oponent Reimannová_2011.doc
- Velikost:
- 51 KB
- Formát:
- Microsoft Word
- Popis:
- posudek oponenta
Načítá se...
- Název:
- JahodovaP_TeachingEnglish_MC_2011.pdf
- Velikost:
- 920.92 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- bakalářská práce