Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výuka anglické slovní zásoby u žáků se specifickými poruchami učení

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorČerná, Monikacze
dc.contributor.authorJahodová, Pavla
dc.contributor.refereeReimannová, Irenacze
dc.date.accepted2011cze
dc.date.accessioned2011-08-16T19:40:17Z
dc.date.available2011-08-16T19:40:17Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá učením anglické slovní zásoby u žáků se specifickými poruchami učení. Primárně se zaměřuje na definování způsobů, jak přizpůsobit proces učení a učení se těmto žákům. Práce zdůrazňuje roli individuálních charakteristik žáka, která je rozhodující při jednání s žáky se specifickými poruchami učení, protože na základě těchto charakteristik je učitel schopen vytvořit právě takové podmínky, které by vyhovovaly potřebám žáků se specifickými poruchami učení a které by jim umožnily uspět v učení se.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor paper deals with teaching English vocabulary to learners with specific learning difficulties. Primarily it focuses on defining ways how to adjust the teaching-learning process to these learners. The paper emphasizes the role of individual learner differences which is crucial when dealing with learners with specific learning difficulties because on the basis of these characteristics the teacher is able to create such conditions that would suit the needs of the learners with specific learning difficulties and that would enable these learners to succeed in learning.eng
dc.description.departmentKatedra anglistiky a amerikanistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format41 s.cze
dc.format.extent943018 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD23745
dc.identifier.stag13785cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/40474
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectslovní zásobacze
dc.subjectindividuální charakteristiky žákacze
dc.subjectspecific learning difficultieseng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectvocabularyeng
dc.subjectindividual learner differenceseng
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk - specializace v pedagogicecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.titleVýuka anglické slovní zásoby u žáků se specifickými poruchami učenícze
dc.title.alternativeTeaching English Vocabulary to Learners with Specific Learning Difficultieseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
Jahodová_vedoucí Černá_2011.doc
Velikost:
51.5 KB
Formát:
Microsoft Word
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
Jahodová_oponent Reimannová_2011.doc
Velikost:
51 KB
Formát:
Microsoft Word
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
JahodovaP_TeachingEnglish_MC_2011.pdf
Velikost:
920.92 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce