Publikace: Výuka anglické slovní zásoby u žáků se specifickými poruchami učení
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Jahodová, Pavla
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá učením anglické slovní zásoby u žáků se specifickými poruchami učení. Primárně se zaměřuje na definování způsobů, jak přizpůsobit proces učení a učení se těmto žákům. Práce zdůrazňuje roli individuálních charakteristik žáka, která je rozhodující při jednání s žáky se specifickými poruchami učení, protože na základě těchto charakteristik je učitel schopen vytvořit právě takové podmínky, které by vyhovovaly potřebám žáků se specifickými poruchami učení a které by jim umožnily uspět v učení se.
Popis
Klíčová slova
specifické poruchy učení, dyslexie, slovní zásoba, individuální charakteristiky žáka, specific learning difficulties, dyslexia, vocabulary, individual learner differences