Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační strategie firmy Oskar Mobil a.s.

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Němečková, Tereza

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předmětem diplomové práce "Komunikační strategie firmy Oskar mobil, a.s." je zejména objasněním předpokladů podstatných pro budování a udržení pozitivní image firmy, tedy pojmů jako podniková identita, komunikace, kultura, public relations. Tyto teoretické poznatky jsou poté aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti, kterou je firma Vodafone Czech Republic a.s. (dříve Oskar mobil, a.s.). Cílem práce je zhodnocení stávající image firmy a doporučit jednoduchý postup, vedoucí k přizpůsobení se aktuálním podmínkám trhu a zajišťující budoucí příznivý postoj veřejnosti k firmě.

Popis

Klíčová slova

Image, Firemní kultura, public relation, podniková identita, Komunikace, Image, Corporate Culture, public relation, corporate identity, Communication

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By