Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Enhancing language teaching and learning with technology for communicative competence

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorReimannová, Irena
dc.contributor.authorLecomte, Michelle
dc.contributor.refereeČerná, Monika
dc.date.accepted2018-05-28
dc.date.accessioned2018-06-14T06:16:08Z
dc.date.available2018-06-14T06:16:08Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-03
dc.description.abstractDigital technologies have impacted the way that most people live, work, and study in the 21st century. These technologies have greatly impacted and influenced the expected key competencies for modern learning and modified the classrooms of many language teachers. The purpose of this thesis is to examine how a language teacher can best design tasks, keeping all the necessary aspects in mind. The theoretical section analyses three main components of a contemporary language lesson: communicative competence, pedagogy, and digital technologies. Each section will produce purposeful questions to aid the teacher in making decisions for the implementation of digital aids, a framework model. This framework will then be applied to a hypothetical university classroom setting. Six language tasks have been designed to test the framework and assess its usefulness, with a final evaluation.eng
dc.description.abstract-translatedDigitální technologie dvacátého prvního století ovlivnily způsob, jakým lidé žijí, jejich práci i studium.Tyto technologie značně ovlivňují očekávané klíčové kompetence moderního vzdělání a modifikují třídy mnoha učitelů jazyků. Cílem této práce je prozkoumat, jak může učitel jazyka nejlépe navrhnout úkoly s tím, že bere ohledy na nezbytné aspekty. Teoretická část analyzuje tři hlavní komponenty současné hodiny jazyka: komunikativní kompetenci, pedagogiku a digitální technologie. Každá část bude vytvářet účelné otázky, které pomohou učiteli při rozhodování o implementaci digitálních pomůcek, v rámci rámcového modelu. Tento rámec bude následně aplikován na hypotetické prostředí univerzitní třídy. Pro účely otestování tohoto rámce a posouzení jeho užitečnosti bylo vytvořeno šest jazykových úkolů. Závěr práce obsahuje závěrečné hodnocení.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format69 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD37569
dc.identifier.stag32084
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/71245
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikativní kompetencecze
dc.subjectdigitální technologiecze
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectautentické úkolycze
dc.subjectcommunicative competenceeng
dc.subjectdigital technologyeng
dc.subjectpedagogyeng
dc.subjectauthentic taskseng
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk - specializace v pedagogicecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.titleEnhancing language teaching and learning with technology for communicative competenceeng
dc.title.alternativeRozvoj komunikační kompetence ve výuce anglického jazyka prostřednictvím moderních technologiícze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
LeComteM_TechforCompetence_IR_2018.pdf
Velikost:
2.45 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ReimannovaI_Enhancing_Language_ML.doc
Velikost:
54 KB
Formát:
Microsoft Word
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
CernaM_Enhancing_language_ML_2018.pdf
Velikost:
227.95 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce