Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Rozvoj reklamy na internetu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Hájková, Pavla

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Reklama na Internetu představuje v současné době jednu z forem reklamy, která se velmi rychle rozvíjí a oslovuje stále více uživatelů. Teoretickou část rozděluji do několika okruhů. Nejdříve vymezuji pojem Internet a zabývám se jeho stručnou historií. V navazující části se věnuji historii reklamy na Internetu. Ve zbývajícím celku popisuji marketingový mix, věnuji se marketingovému komunikačnímu mixu a podrobně rozebírám jeho jednotlivé nástroje, zejména reklamu. Internetová reklama má mnoho výhod, mezi ně patří dostupnost a flexibilita, zacílení, snadné měření reakce uživatelů a interaktivita. Do forem internetové reklamy se řadí plošná neboli bannerová reklama, přednostní výpisy, PPC reklama a zápisy do katalogů. Teoretická část je podložena dostupnou literaturou, ale vzhledem k rychlému vývoji tohoto media bohužel zastarává již ve chvíli, kdy je publikace vydaná.

Popis

Klíčová slova

Internet, Marketing, internetová reklama, Internet, Marketing, internet advertising

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By