Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Optimalizace SCM v obchodním řetězci

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorJedlička, Vít
dc.contributor.authorGergel, Lukáš
dc.date.accepted2021-06-04
dc.date.accessioned2021-06-07T08:45:51Z
dc.date.available2021-06-07T08:45:51Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-30
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti zlepšení dodavatelsko-odběratelského řetězce (Supply Chain Management, SCM) pro retailovou společnost a návrhy možností jeho optimalizace. Práce se v první fázi zabývá teoretickou definicí SCM a definicí elementů, které tvoří SCM. Druhá část práce se zabývá zhodnocení současné praxe u modelového retailové řetězce. Závěrečná část pak navrhuje vybrané možnosti zlepšení a jejich kvantifikaci.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the possibilities of improving the Supply Chain Management (SCM) for a retail company and suggestions for its optimization. In the first part, the thesis focuses on the theoretical definition of SCM and the definition of elements that make up SCM. The second part discusses evaluation of current practice in a model retail chain. The final part then suggests selected options for improvement and their quantification.eng
dc.description.defenceStudent přednesl téma své BP ''Optimalizace SCM v obchodním řetězci'', otázky vedoucího BP: 1. Na straně 49, kde popisujete třetí návrh, zmiňujete, že pilotní projekt již proběhl. Takže Váš návrh optimalizace je něco, co už v podstatě v pilotní fázi bylo implementováno? Tento postup vysvětlete. 2. V rámci kapitoly 3.1 zmiňujete možnost oslovení více dodavatelů pro privátní značky. Kolik je tedy pro Vás více? Proč jste alespoň k nějaké zjednodušené formě analýzy tohoto přístupu nepřistoupil? 3. Jak si představujete změnu marketingové komunikace zmiňovanou v kapitole 3.2? Na základě Vašich znalostí marketingu popište novou komunikační strategii. Student na otázky reagoval.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.identifier.stag40902
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/77552
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSCMcze
dc.subjectlogistikacze
dc.subjectanalýza SCMcze
dc.subjectoptimalizace SCMcze
dc.subjectretailcze
dc.subjectSCMeng
dc.subjectlogisticseng
dc.subjectSCM analysiseng
dc.subjectSCM optimizationeng
dc.subjectretaileng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleOptimalizace SCM v obchodním řetězcicze
dc.title.alternativeSCM Optimization in Retaileng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
GergelL_OptimalizaceSCM_VJ_2021.pdf
Velikost:
1.22 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
JedlickaV_OptimalizaceSCM_LG_2021.pdf
Velikost:
306.58 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce